Vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

Jis kalbėjo apie mitus, susijusius su bėgiojimu, vaikščioti bėgioti širdies sveikatai pat šios fizinės veiklos naudą ir situacijas, kai bėgioti nederėtų.

Eiti ar bėgti. Kas sveikiau?

Anot gydytojo, pirmasis su bėgiojimu susijęs mitas yra tai, kad bėgiojimas gali sukelti infarktą ar kitas širdies ligas. Fizinis krūvis padidina apkrovas širdžiai, o kuo didesnės apkrovos, tuo daugiau širdžiai reikia kraujo ir deguonies. Yra žmonių, kurie sugalvoja, kad svorį reikia mesti bėgiojant.

vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

Žmogus iki tol daug valgė, mažai sportavo ir staiga sugalvojo, kad bėgioti reikia tam, jog numestų svorį. Tai keistas sprendimas.

  1. Hipertenzijos prevencija ir gydymas liaudies gynimo priemonėmis
  2. Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?
  3. Kas geriau – sparčiai vaikščioti ar bėgioti?
  4. Nuoroda nukopijuota Bėgiojimo ir vaikščiojimo nauda sveikatai panaši, bet norintiems sulieknėti naudingesnis vienas iš dviejų būdų.
  5. Bėgimas - sveikata | stsprendimai.lt
  6. Tačiau iškyla klausimas, kas yra geriau — eiti ar bėgti?
  7. 20 sveikų širdies moterų

Keista ir tai, jeigu žmogus mano, kad reikia greičiau mesti svorį ir imtis didesnių krūvių bėgant. Gydytojo teigimu, bėgiojimas gali būti pavojingas ir tada, jei tai darote tik kartais ir maksimaliais krūviais. Tačiau, jei bėgiojate nuolat, mažinama infarkto rizika, o bėgiojimas teikia daugiau naudos nei žalos.

Komentuoti:

Antras mitas — bėgiojimas silpnina kaulus ir sąnarius. Amerikoje, tiriant tolimųjų distancijų bėgikus, buvo aiškinamasi, kaip į bėgimą reaguoja sąnariai.

vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

Nebuvo nustatyta padidėjusios osteoartrozės ar osteoartrito požymių. Priešingai, sportas, kurio metu naudojamas jūsų kūno svoris, padeda išvengti osteoporozės.

vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

Gydytojo teigimu, egzistuoja situacijų, kai bėgimas nerekomenduojamas. Uždegimas turi būti praėjęs.

Eiti ar bėgti. Kas sveikiau?

Dar viena situacija — rimtos širdies ligos, o tokių yra daug. Tuomet vėl sakome, kad bėgioti yra rizika.

Gydytojo teigimu, kartais, kai atrodo, kad mieliau liktumėte ant sofos, bet vis tiek prisiverčiate išbėgti, būnate apdovanojami visokeriopai. Bėgiodami atsipalaiduojame, atpainiojame per laiką susiraizgiusius minčių mazgus. Vienas mažas bėgiojimas gali pakeisti dieną, daug bėgimų — ir patį gyvenimą.

Tavo komentaras

Daugiau apie bėgiojimą — vaizdo įraše. Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak.

vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

Atsakymų ieškokite Delfi Plius.

įrašai